tisdag 13 maj 2014

round shapes


 
 one of my biggest addictions are seashells

 
I dag visar jag mixade runda former här hemifrån...
 
Det får representera att jag idag och i morgon springer "runt" på en massa roliga möten och visningar i Stockholm.


 
black & white in our guestroom.
 

Det är nämligen pressvecka och nu visas höstens alla nyheter.


 
latte is my favourite? which coffee is your favourite?
 

Men vi startar väl dagen med en kaffe, eller hur?



our livingroom, a jieldelamp from france to the right and a Swedish knubbling lamp to the left.


Today I'm in Stockholm at different press previews. Exciting to see whats new for this coming autumn.
 
have - a - lovely - day
 
Susanne xoxo

1 kommentar:

Mitt 60-talshus sa...

Jag gillar verkligen din mix i ditt hem, så himla snyggt. Idag fastnade jag för gästrummet; allt är så vackert tillsammans! Den soffan mot bordet, kudden och brickan - Love it!

PS mitt favvokaffe är cappuccino

kram
Cathrine

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin